14/52

Posted on: Sunday, April 6, 2014



The 52 Project - An Instagram series of my life, once a week, every week, in 2014

碰上失敗、不被肯定的感覺一點也不好受,辦公室政治和語言的藝術果然是一門很高深的學問,還需要很多時間慢慢參透固中玄機。幸好危機可以說暫時解除,雙方亦了解當中的問題和誤會,能把課堂中學會的知識應用於日常生活中真好-"Don't assume, ASK." 

這天我們於晚飯前有一個鐘空置,不太愛沒有目的去逛街的媽咪提出「附近有問酒吧可以坐低飲杯野等呀?」this is so her haha! 跟媽咪喝著啤酒聊天時是我倆最打開心窗的時候,由鎖粹事至敏感的話題也可以詳談一番。朋友們經常羨慕我有一個不干涉我私生活的母親,其實我也為此而感到驕傲的:P

2 comments:

  1. I have been joining this office game for 7 years la...
    this is why i seldom share my real emotion or personal life in my blog.
    the world can be very complicated sometimes. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩我公司無人識中文姐:P but anyways, I am sharing my emotion and personal life in less and less detail than before as I know one day I will be stalked...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

DALifeStyle © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger