成功搬家了!

Posted on: Wednesday, September 11, 2013

*由於我在這邊打的博文都因事情發生的時間順序,所以這一篇博文會一直置頂,直至我更新至今天之後的事情為止。這一刻我更新至八月頭(Finally!),還有慢慢長路要走哈哈!所以要新博文的話請向下拉,就會不定時發現有更新的了:)



多謝通少廚房提供的搬家方法,難度只達兩粒星星★★,但大前提是所用到的軟件Blogtrans 只適用於Window,Mac 機完全用不到啊。我已經親身用mac 機試過了,而且也找不到一個跟Blogtrans 簡易程度差不多的方法,最後要回學校才能把這件事完成。搬來Blogspot 好像安心得多了,只少將來要引用以前的博文也比較方便。當然,我仍會努力學用Wordpress,自己寫一個真正屬於自己的、又不怕會突然說要關閉的網誌。

如果大家正在為搬家煩惱的可以參考一下,有問題的可以問問我,我嘗試替你figure it out:)


HOLY MOLY........ 還未搞清楚原來按下備份之後就不能再在Blog 中進行任何修改的情況下我按下了備份!就這樣,我在鴉烏Blog 六年的生涯就此結束,一切進入唯讀程式,只剩下這遺照一張...... 

幸好之後已經先打了一篇有關搬家的博文,希望跟你們沒有走散吧!

11 comments:

  1. 哎呀呀呀
    你一定是miss了我的comment reply
    我也是因為沒留意所以在沒有準備好的情況下完了那邊
    天呀... >~<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我。依。家。先。見。到!!

      你個reply 我完全無收到email notification 呀嗚嗚,不過算啦,其實年幾前我已經開始由呢邊copy & paste,當係提早了結左件事啦 :'(

      Delete
    2. 我依家晌blogspot 開多左一個blog 專係做yahoo blog 既back up,暫時有一個地方可以OPEN 返D BLOG 咋

      Delete
  2. (舉手)
    我做到尾二的step, 就係用notepad打開左個file, replace all d image名之後...
    應該就係save - 再import 去google blog - 但係我import左好耐都冇反應呀 ><
    我想問, save個notepad時, 係就咁save (default as ".txt")
    定係要另存新檔 變成 .xml - 先 import 去google blog? (因為只能import xml 檔?)
    希望你不會覺得我個問題太白痴...
    其實我都唔confirm自己copy個網址再replace all 果個step, copy得正唔正確...哈哈
    多謝你呀!!!!!!! >3<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1) 另存新檔果陣要晌個file 名後面打".xml",唔洗理佢下面file type 係".txt" 或者係其他野,因為你打完就suppose 自動save 左做xml file 架喇!
      2) copy 網址果度呢,佢係咪教你禁detail 跟住hosting 果度copy 果個網址既,你記住要click 左入去晌你平日打網址果個bar 度copy 條link,而唔係直接晌hosting 果度copy,因為佢條link 太長cut 鬼左架!之後基本上你晌果條link 後面加"/images" 就可以。
      3) 另外就係晌note pad replace 既時候,要睇下你paste 果陣條link 最後會唔會係 "drive.google.com/fhskdfhskjfh/images/" 如果係咁既就要將"/" del 左佢,如果唔係就會double 左

      1D 都唔白痴啦D 問題,我搞果陣都有晌呢D 位猶豫過!你跟住我教你咁做應該OK,有事既再問我丫:)

      Delete
  3. 謝謝你!I will try again!
    你匯入的時間耐唔耐?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔耐呀,六百幾篇blog 十分鐘內搞掂

      Delete
  4. 都係唔得 =____=
    我懷疑係我複製個hosting website 唔啱,唔知點解條link有個"host"字...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

DALifeStyle © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger